اعلام وضعیت اضطراری برای صادرات نفت ونزوئلا

اعلام وضعیت اضطراری برای صادرات نفت ونزوئلا ام آی جی تی: درپی تصمیم یك اپراتور آلمانی برای بازگرداندن ۱۰ نفتكش به سبب عدم پرداخت هزینه ها از طرف شركت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا، این شركت وضعیت اضطراری دریایی اعلام نمود.



به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، فاینانس ضعیف PDVSA، تبعات سوءمدیریت، افت شدید تولید نفت و تحریم های آمریكا مقابل دولت نیكلاس مادورو، سبب شده ده ها تأمین كننده و شریك از همكاری با شركت دولتی PDVSA دست بكشند.

آمریكا و ده ها كشور دیگر خوان گوایدو، رئیس جمهور خود خوانده ونزوئلا را به رسمیت شناخته اند.

بر اساس اطلاعیه دپارتمان امنیتی "پی دی وی مارینا" كه بازوی دریایی شركت PDVSA است، "پی دی وی مارینا" حدود ۱۶۰ نیرو شامل كاپیتان، مكانیك و اپراتور كمبود دارد و قادر نیست بلافاصله ۱۰ كشتی را از برنهارت شولت (BSM) بگیرد.

این اپراتور آلمانی مقامات ارشد "پی دی وی مارینا" را از تصمیم یكجانبه خود كه به سبب عدم پرداخت هزینه ها صورت گرفته است باخبر كرده و با این اقدام، شركت PDVSA در موقعیت حادی برای دریافت ناوگان نفتكش ها قرار گرفته است.

اپراتور آلمانی BSM ماه گذشته تأیید كرده بود خدمه اش كشتی های ریو آرائوكا و پارناسوی شركت PDVSA را كه به سبب عدم پرداخت هزینه ها به شركت های گوناگون در پرتغال نگه داشته شده است، ترك خواهند كرد. كشتی ایكارو كه توسط BSM اداره می شود باز از طرف گروهی از شركت های كشتیرانی كه مدعی طلب از شركت PDVSA هستند، در كوراكائو نگه داشته شده است.

شركت BSM ناوگانی متشكل از ۱۳ نفتكش متعلق به شركت PDVSA و دو ابرنفتكش كه PDVSA و پتروچاینا مالك مشترك آن هستند را اداره می كند. یك منبع مطلع به رویترز اظهار داشت: میزان بدهی "پی دی وی مارینا" به BSM حداقل ۱۵ میلیون دلار است.

ده ها نفتكش حامل نفت ونزوئلا در سراسر جهان طی سال های اخیر به سبب بدهی های شركت PDVSA، توقیف شده اند.

دو نفت كشی كه در پرتغال توقیف شده اند، سال ۲۰۱۷ برای تعمیرات وارد این كشور شدند و در بحبوحه جنگ حقوقی میان PDVSA و طلبكارانش، گرفتار شدند.

در كوراكائو یك پالایشگاه متعلق به PDVSA حكم دادگاه را برای آزاد كردن نفتكش ایكارو و انتقال نفت آن به مخازن تا زمان حل اختلاف دریافت كرده است.




1397/12/17
00:35:18
5.0 / 5
4485
تگهای خبر: پالایشگاه , تحریم , تولید , تولید نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز