فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030

فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 به گزارش ام آی جی تی خودرو های برقی تا سال ۲۰۳۰ میلادی به فروش ۱۲۵ میلیون دستگاه در جهان دست پیدا خواهند كرد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، خیلی از كشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و كاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودرو های تمام الكتریكی و برقی را به تولید انبوه برسانند.
افزایش روز افزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیش تر از این خودرو های پاك، سبب شده است شركت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند. بدین ترتیب شركت های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته اند كه تغییر رویكرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودرو های برقی و الكتریكی و هیبریدی بپردازند تا در سال های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.
طبق گزارشی كه در CNBC آمده است، آژانس بین المللی انرژی اخیرا برآورد و اعلام نموده است كه خودرو های برقی و الكتریكی تا سال ۲۰۳۰ میلادی به فروش ۱۲۵ میلیون دستگاه در جهان دست پیدا خواهند كرد. این بدان معناست كه میزان استقبال شهروندان و مشتریان در بازارهای جهانی از این خودرو های برقی، پاك و دوستدار محیط زیست به شدت رشد و افزایش پیدا خواهد نمود.
این در حالیست كه میزان فروش خودرو های برقی در سال ۲۰۱۷ میلادی با ۵۴ درصد رشد و افزایش به ۳.۱ میلیون دستگاه در جهان رسیده بود.
بر طبق این آمار، ژاپن و آلمان در سال ۲۰۱۷ میلادی بیشترین میزان رشد و افزایش را در استقبال و خریداری خودرو های برقی، پاك و دوستدار محیط زیست به نام خود ثبت كرده اند.
خیلی از كشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و كاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودرو های تمام الكتریكی و برقی را به تولید انبوه برسانند. ازاین رو خیلی از شركت های خودروسازی در جهان عزم خویش را برای تولید انبوه خودرو های برقی جزم كرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی كرده اند. افزایش روز افزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو های پاك، سبب شده است شركت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند.
دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مكزیك، چین و هند همچون پیشگامانی هستند كه قصد دارند به منظور پیشگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودرو های بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتاً تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام كنند.



1398/06/11
18:51:14
5.0 / 5
4249
تگهای خبر: انرژی , بنزین , تولید , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز