سخنگوی صنعت برق:

دریافت قبض سبز تغییری در محاسبه هزینه برق ندارد

دریافت قبض سبز تغییری در محاسبه هزینه برق ندارد به گزارش ام آی جی تی سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: در طرح دریافت قبض سبز فقط نحوه ارسال قبض تغییر یافته و محاسبه هزینه برق همانند گذشته انجام می شود.



به گزارش ام آی جی تی به نقل از صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی، اظهار داشت: با به پایان رسیدن شهریور مهلت ارسال شماره تلفن همراه برای دریافت قبض سبز تمام می شود و از آغاز ماه مهر قبض كاغذی صادر نمی گردد.
وی با تشكر از مشتركین برق به علت همكاری انجام شده برای اجرای طرح قبض سبز (ارسال قبض برق از راه پیامك) اضافه كرد: تابحال بجز ۵ استان، بیشتر از ۹۰ درصد مشتركین برق اطلاعات خویش را ارسال كرده و در سامانه ثبت شده است.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به ارسال شناسه قبض به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ در كشور و ۱۰۰۰۱۵۲۱ درتهران برای ثبت شماره تلفن همراه در سامانه صنعت برق تصریح كرد: استان های كرمانشاه، ایلام، سمنان، گیلان، تهران (بجز شهر تهران كه بیشتر از ۹۰ درصد اطلاعات ثبت شده است) و شهرستان تبریز تا ۸۵ درصد اطلاعات ثبت شده كه در ایام آینده به ۸۵ درصد خواهد رسید.
رجبی مشهدی با اشاره به اینكه قبض كاغذی فقط برای مناطقی كه تحت پوشش خدمات تلفن همراه نیستند صادر می شود افزود: افرادی كه تا مهرماه اطلاعات خویش را ثبت نكنند باید قبض خویش را با رفتن به سایت های شركت توزیع برق هر استان و یا شهر ملاحظه و از همان سامانه هم پرداخت كنند.
وی با اشاره به اینكه اجرای این طرح در كاهش مصرف كاغذ بسیار موثر است اظهار داشت: مشتركین برق می توانند از راه لینك ارسالی همراه با پیامك قبض برق و یا سایت شركت های توزیع برق هر شهر یا استان جزئیات قبض و اصل قبض رامشاهد كنند.

1398/06/19
23:55:53
5.0 / 5
4457
تگهای خبر: خدمات , شركت , صنعت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز