چند خودرو هنوز كارت سوخت ندارند؟

چند خودرو هنوز كارت سوخت ندارند؟ به گزارش ام آی جی تی سخنگوی شركت ملی پخش فراورده های نفتی اظهار داشت: تا ابتدای بهمن ماه كارت های سوخت متقاضیان تولید و صادر گردیده است و حدود ۳۰۰ هزار نفر دیگر از آغاز بهمن ماه تابحال ثبت نام كرده اند و منتظر صدور كارت هستند.


فاطمه كاهی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت صدور كارت های سوخت در كشور اظهار نمود: كارت مالكانی كه ثبت درخواست كارت های سوخت خویش را تا پیش از اول بهمن ماه انجام داده اند، آماده است و مراحل تولید كارت طی شده است.
وی با تاكید بر این كه امكان دارد بعضی از مالكان خودرو ها تابحال هیچ درخواستی برای دریافت كارت سوخت نداده باشند، اظهار داشت: آمار دقیقی از این مورد وجود ندارد اما احیانا تعداد این افراد خیلی كم باشد.
از صبح روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه بندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودرو های شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر هم از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.
كنترل مصرف سوخت با عنایت به میانگین بالای مصرف سوخت، افزایش توان صادرات، مبارزه با قاچاق سوخت و اختصاص منابع حاصل از مدیریت مصرف به مردم بخصوص اقشار ضعیف و كم درآمد به صورت مستقیم و هم كاهش آلودگی هوا در كلانشهرها و شهرها همچون اهداف اجرای طرح سهمیه بندی بنزین اعلام شده است.



1398/12/05
14:35:19
5.0 / 5
3898
تگهای خبر: آب , بنزین , تولید , سوخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز