قیمت نفت باردیگر مثبت شد

قیمت نفت باردیگر مثبت شد به گزارش ام آی جی تی با افزایش حمایت های خریداران، بهای نفت ˮ وست تگزاسˮ باردیگر به بالای صفر رسید.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از رویترز، در معاملات روز سه شنبه بهای نفت وست تگزاس برای تحویل در معاملات آتی باردیگر به بالای صفر رسید. بر این اساس قیمت هر بشكه نفت برای تحویل در ماه می به ۱.۳۷ دلار و برای تحویل در ماه ژوئن به ۲۱.۳۹ دلار افزایش یافت. دیشب در بورس وال استریت نفت وست تگزاس برای تحویل در ماه می برای اولین بار در تاریخ این كشور به منفی رسیده بود.
ادوارد مویا، تحلیل گر ارشد بازار در موسسه " اواندا" اظهار داشت: تخریب تقاضا بر اثر انتشار كرونا و روند آهسته تر از حد انتظار بازگشایی اقتصاد آمریكا سبب شده است تا یك دوره ضعیف برای نفت را پیش روی خود داشته باشیم.
اصلی ترین قطب ذخیره نفت آمریكا در اوكلاهاما اعلام نموده است كه بزودی به ظرفیت اشباع خود در ذخیره سازی نفت می رسد و بنابراین از پذیرفتن نفت جدید معذور است. دولت آمریكا برای كاهش فشار بر پالایشگاه های این كشور تصمیم گرفته است به صورت موقت واردات محموله های جدید نفتی از عربستان را متوقف نماید. دونالد ترامپ تحولات اخیر بازار نفت را گذرا خوانده و از بررسی اوضاع در دولتش اطلاع داده است.
كوین كرمر، سناتور اهل كارولینای شمالی با انتقاد شدید از عربستان گفته است دلیل این وضعیت، عرضه بیش از اندازه نفت توسط عربستان است و این كشور باید غرق كردن بازار را متوقف نماید.
سازمان اوپك و بعضی از صادركننده های بزرگ نفت نظیر روسیه برای تنظیم بازار تصمیم گرفته اند مجموع تولیدات خویش را حدود ۱۰ میلیون بشكه در روز كمتر كنند.
نفت برنت دریای شمال كماكان در محدوده ۲۰ دلاری در حال نوسان است.




1399/02/02
13:30:31
5.0 / 5
2847
تگهای خبر: اوپك , پالایشگاه , تولید , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز