صدور كارت سوخت ۴۰ روز طول می كشد

صدور كارت سوخت ۴۰ روز طول می كشد به گزارش ام آی جی تی سخنگوی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: هم اكنون باتوجه به این كه میزان تقاضا برای كارت سوخت كاهش پیدا كرده، بازه زمانی تولید و صدور كارت سوخت حدود 40 روز كاهش پیدا كرده است.


فاطمه کاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که بطور میانگین ظرفیت تولید 40 هزار کارت سوخت در روز وجود دارد، اظهار نمود: میزان تقاضا در فروردین ماه برای کارت سوخت حدود ۱۰ هزار مورد در روز بوده است.
وی با تاکید بر این که علاوه بر این درخواست های انباشته شده ای نیز وجود دارد که در حال پیگیری و پاسخگویی به آنها نیز هستیم، اشاره کرد: هیچ مشکلی برای تولید و صدور کارت سوخت وجود ندارد.
به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هر میزان تقاضا برای کارت سوخت وجود داشته باشد به آنها پاسخ خواهیم داد و در این عرصه با مشکل مواجه نیستیم و نباید نگرانی در این رابطه وجود داشته باشد.
این در حالی است که علی بختیار - عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی - به صدور کارت سوخت در مدت زمان دو ماهه اشاره کرده و اظهار داشته بود: این تعلل دوماهه توجیه پذیر نبوده و دولت الکترونیک و سامانه های مختلفی که راه اندازی شدند باید خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشیده و آنرا تسهیل کنند.
وی بیان کرد: متاسفانه امروز اگر فردی کارت سوخت خودرا گم کند یا کارت سوخت او به هر علت بسوزد دو ماه بعد برای او کارت سوخت صادر می شود که این یک اشکال بزرگ است و هیچ توجیهی ندارد. شرکت پخش فرآورده های نفتی و یا راهور که از زیر مجموعه دولت هستند باید دراین زمینه هماهنگ باشند.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: مسئولان چه در حوزه شرکت پخش فرآورده ها و چه در سایر بخش های دولت باید با هم هماهنگ بوده و خدمات را برای مردم آسان کنند. نارضایتی ها درباب تاخیر صدور کارت های سوخت هیچ توجیهی ندارد و دستگاه های نظارتی باید به دقت عمل کنند. دولت باید به این مساله رسیدگی کند.




منبع:

1399/02/06
14:19:46
5.0 / 5
2798
تگهای خبر: انرژی , تولید , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز