بخش صنعت ركورد رشد مصرف برق را شكست

بخش صنعت ركورد رشد مصرف برق را شكست به گزارش ام آی جی تی آمار تفصیلی صنعت برق ایران در سال ۹۸ حاكی می باشد مصرف برق مشتركان صنعتی پارسال با ۰.۷ درصد رشد به ۳۴.۷ درصد رسید كه بالاترین سهم مصرف مشتركان برق در سال رونق تولید به حساب می آید.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، مطابق این آمار، شاخص متوسط مصرف برق مشترکان ۷۴۱۲ کیلووات ساعت اعلام شده که نسبت به سال قبل آن ۱۳۵ کیلووات ساعت رشد نشان می دهد، همینطور متوسط مصرف برق مشترکان خانگی با ۶۸ کیلووات ساعت افزایش از ۲۹۶۰ کیلووات ساعت در سال ۱۳۹۷، به ۳۰۲۸ کیلووات ساعت پارسال رسید.
این گزارش همینطور از بهبود روند مصرف برق در بخش روشنایی معابر کشور حکایت دارد و سهم مصرف در این بخش با ۰.۱ درصد کاهش از ۱.۹ درصد سال ۱۳۹۷ به ۱.۸ درصد پارسال رسید و مصرف برق سایر مصارف با ۰.۱ درصد افزایش، رشد ۷.۴ درصدی نشان داده است و همچنان به صورت متوسط رشد ۰.۱ درصدی این بخش طی ۱۰ سال قبل تداوم دارد.
آمار تفصیلی صنعت برق در سال ۱۳۹۸ نشان داده است سهم مصرف برق مشترکان کشاورزی ۰.۵ درصد کاهش داشته که نسبت به کاهش متوسط ۰.۲ درصدی مصرف این بخش طی ۱۰ سال گذشته، کاهش بیشتری نشان داده است و درعین حال سهم برق مصرفی مشترکان صنعتی با ۰.۷ درصد رشد نسبت به سال ۹۷، به ۳۴.۷ درصد رسید.
رشد مصرف این بخش مهم تولیدی طی سال ۹۸ در مقایسه با متوسط مصرف ۱۰ ساله ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۷ هم به میزان ۰.۵ درصد افزایش یافته که نشان از رونق بخش صنعت پارسال دارد.



1399/02/06
23:48:43
5.0 / 5
2873
تگهای خبر: تولید , صنعت , كشور , مشترك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز