قالیباف:

سیاست های جزیره ای در وزارتخانه های نیرو و جهاد كشاورزی زیان هایی وارد كرده است

سیاست های جزیره ای در وزارتخانه های نیرو و جهاد كشاورزی زیان هایی وارد كرده است ام آی جی تی: رئیس مجلس شورای اسلامی تاكید كرد كه اجرای سیاست های جزیره ای و دوگانه وزارتخانه نیرو و جهاد كشاورزی در ارتباط با الگوی كشت موجب ضرر و زیان كشاورزان شده كه باید تعیین تكلیف شود.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی مسائل مربوط به حوزه انرژی با حضور وزیر نیرو اظهار داشت: لازم است وزیر نیرو درباره نظارت ناکافی در بخش گرمسیری استان کرمانشاه توضیحاتی عرضه نماید. این دغدغه نمایندگان است که باید به آن توجه شده و پاسخ داده شود.
بگفته وی یکی دیگر از سوالات نمایندگان دلیل اختصاص انشعابات به ساختمان های مجلل و ویلاهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه ها است. نمایندگان می پرسند که چرا این انشعابات داده می شود؟.
همین طور برخی از نمایندگان سوالاتی در حوزه آبریزها و تخصیصات مربوط به آن دارند در خصوص اینکه نگاه به آن حوزه ملی یا محلی است مثلا در حوزه سیستان و بلوچستان گلایه هایی وجود دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: نمایندگان سوالاتی درباب گرفتن بهای پلکانی و سیاست های مربوط به آن داشتند که در گذشته اجرا می شد و ظاهرا متوقف شده است. این تأثیر منفی در امور وزارت نیرو گذاشته که باید دلیل توقف آن توضیح داده شود. برخی از نمایندگان هم گلایه مند از سیاست های جزیره ای و دوگانه وزارتخانه های نیرو و کشاورزی درباره الگوی کشت هستند که این موجب ضرر و زیان کشاورزان شده و باید تعیین تکلیف شود.
قالیباف در آخر اظهار داشت: لازم است درباره کندی پیشرفت پروژه ها هم توضیح داده شود. این سوال خیلی از نمایندگان بوده که چرا اعتبارات اختصاص داده نشده و حتی خیلی از پروژه ها بودجه ای برای نگهداری پروژه ها ندارند.




منبع:

1399/03/21
11:52:51
5.0 / 5
2347
تگهای خبر: آب , انرژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز