مدیرعامل شركت نفت خبر داد:

امضای  قرارداد فرزاد B در آینده نزدیك

امضای  قرارداد فرزاد B در آینده نزدیك به گزارش ام آی جی تی مدیرعامل شركت ملی نفت ایران اظهار داشت: میدان گازی فرزاد B معین شده و  قرارداد آن در آینده نزدیك امضا خواهد شد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از مهر، مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز در مراسم امضای قرارداد طرح توسعه و بهره برداری میدان نفتی یاران با اشاره به اینکه علیرغم مشکلات مختلف و همینطور شرایط تحریمی اوضاع میادین مشترک به نتیجه رسیده است، اظهار داشت: جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی چندی قبل با حضور رئیس جمهور نصب گردید این در شرایطی است که بخش دریایی فاز ۱۱ پارس جنوبی هم به اتمام رسیده و بخش خشکی آن هم سال جاری تکمیل و به نتیجه خواهد رسید.
وی افزود: درباره میدان بلال هم باید گفت قرارداد مربوط به آن بزودی منعقد شده و فرایند اجرایی آن تکمیل می شود.
به گفته این مقام مسئول، میدان گازی فرزاد B هم معین شده و قرارداد آن در آینده نزدیک امضا خواهد شد.
کرباسیان با بیان اینکه اوضاع میدان یادآوران و آزادگان در آینده نزدیک تعیین تکلیف و قرارداد آن اجرا می شود، تصریح کرد: درباره ۳۳ پروژه نگهداشت و افزایش برداشت میادین هم باید گفت بزودی تعیین تکلیف آن نهایی می شود. کرباسیان از آغاز عملیات توسعه در آزادگان و یادآوران اطلاع داد و اضافه کرد: در زمینه پروژه های نگهداشت و افزایش تولید نفت، نفت شهر میدان مشترک است که قراردادش امضا شده است و قرارداد فروزان و رشادت هم در هفته های آینده عملیاتی می شود. او همینطور اظهار داشت: سه قرارداد بر اساس الگوی جدید قراردادهای نفتی در میدان های مشترک خواهیم داشت شامل چنگوله و سهراب و لایه های نفتی پارس جنوبی که کار از سوی نفت تمام است و منتظر برنامه و بودجه هستیم.


منبع:

1399/04/21
22:06:24
5.0 / 5
2236
تگهای خبر: تحریم , تولید , تولید نفت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز