ظهر دیروز؛

ركورد مصرف برق در استان مركزی شكسته شد

ركورد مصرف برق در استان مركزی شكسته شد مركزی مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان مركزی اظهار داشت: مصرف برق در ظهر روز 29 تیرماه در این استان با 946 مگاوات از آغاز سالجاری تابحال ركورد زد.


بر مبنای اعلام روابط عمومی توزیع برق استان مرکزی، محمد اله داد اضافه کرد: مصرف برق این استان در 29 تیرماه نسبت به روز گذشته هفت درصد افزایش نشان داده است و برپایه پیشبینی هواشناسی استان مرکزی دمای هوای مناطق مختلف استان تا آخر هفته جاری تا شش درجه سانتیگراد گرم تر می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: در صورتیکه مشترکان برق این استان در بخش های مختلف همکاری لازم را در زمان پیک بار نداشته باشند، خاموشی ها اعمال می شود.
اله داد اضافه کرد: اگر مردم، صنایع، ادارات و کشاورزان استان مرکزی در مصرف برق مراعات و صرفه جویی نکنند، در زمان پیک برق مصرف کنند و مصرف بهینه نداشته باشند، هم جریمه می شوند و هم با خاموشی مواجه خواهیم شد.
او همینطور اظهار داشت: علاوه بر این، مشترکانی هم که در بخش های مختلف خانگی، صنایع، ادارات و کشاورزی رعایت مصرف را کرده و صرفه جویی کنند جایزه خوش حسابی و بخشودگی دریافت می کنند و تخفیف خواهد گرفت.
اله داد اظهار نمود: ساعات اوج مصرف برق از 13 ظهر تا 17 است که انتظار می رود مشترکان مختلف همچون صنایع، ادارات، بخش کشاورزی و مردم در این ساعات از مصرف خود بکاهند و برای کاهش خاموشی ها بخصوص در این ایام کرونایی با مصرف بهینه برق چراغ درمان راروشن نگه دارند.
وی تصریح کرد: سیاست های تشویقی خوبی برای مشترکان برق استان مرکزی که همکاری لازم را در زمان پیک بار داشته باشند در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: هر لامپ و هر کیلو وات کاهش مصرف می تواند اطمینان خاطر بیشتری را برای تأمین برق در ایام گرم سال فراهم آورد و با عنایت به این که مباحث بهداشتی و تأمین آب نیازمند برق است باید صرفه جویی را جدی گرفت و با پرداخت به موقع صورت حساب به اقتصاد کشور در سال جهش تولید کمک کرد.



1399/04/30
15:25:23
5.0 / 5
1964
تگهای خبر: آب , تولید , شركت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز