در نیمه نخست امسال؛

تولید تكلیفی نفت و گاز مارون محقق شد

تولید تكلیفی نفت و گاز مارون محقق شد به گزارش ام آی جی تی مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون از تحقق بیشتر از 100 درصدی تولید نفت، گاز غنی و نفتای شركت بهره برداری نفت و گاز مارون در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از وزارت نفت، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های این شرکت به تشریح شرایط تولید در نیمه نخست امسال پرداخت و اظهار نمود: در بخش تولید نفت، ۱۰۱ درصد برنامه ابلاغی و در بخش های تولید گاز غنی و نفتا به ترتیب ۱۰۱ و ۱۰۲.۵ درصد برنامه تولید تکلیفی تحقق یافته است.
وی اضافه کرد: با اجرای پروژه های مربوط به چاه های توسعه ای، تعمیری و ترمیمی نیز برآیند تولید مثبت ۶.۱ هزار بشکه در روز محقق شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با اشاره به اینکه از فروردین تا شهریور امسال میزان گازسوزی در تأسیسات عملیاتی به میزان ۵۰ درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: بیش از ۹۸ درصد پساب های نمکزدایی به چاه های دفعی تزریق و با به کارگیری دستگاه های تفکیک گر سیار نفت (MOS) و فرآورش سیار نفت (MOT) در مجموع ۵۷ هزار بشکه نفت بازیافت شد که همگی افزون بر پایداری تولید با هدف صیانت از زیست بوم پیرامونی انجام شده اند.
کاویان بیان کرد: با ۷۳ هزار و ۷۸۴ مورد ضخامت سنجی خطوط لوله و تأسیسات در نیمه نخست امسال، بیش از ۲۵ درصد افزایش را نسبت به ضخامت سنجی ۵۸ هزار و ۸۰۷ موضع در زمان مشابه سال ۹۸ تجربه کردیم.
وی انجام تعمیرات اساسی ۱۹۰ تجهیز زیر ۴ هزار اسب بخار، ایمن سازی خطوط انتقال نفت و گاز در ۳۵ نقطه و تامین تجهیزات مبارزه با آلودگی نفتی در سطح رودخانه ها را از اهم اقدام های این شرکت در ۶ ماه نخست امسال برشمرد.

1399/07/18
21:31:50
5.0 / 5
1480
تگهای خبر: تولید , تولید نفت , دستگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز