میرزایی: قصور احتمالی چین در امدادرسانی به سانچی باید به صورت فنی و كارشناسی بررسی شود

میرزایی: قصور احتمالی چین در امدادرسانی به سانچی باید به صورت فنی و كارشناسی بررسی شود ام آی جی تی: یك عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه تا الان نشانه ای در خصوص كوتاهی چین در امدادرسانی به سرنشینان نفتكش سانچی وجود ندارد.



جلال میرزایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح ابهاماتی در مورد قصور احتمالی دولت چین در امدادرسانی به سرنشینان كشتی سانچی، اظهار داشت: ما نباید درباره مسائلی كه اطلاع دقیقی از آن نداریم پیش داوری نماییم آن هم در مورد كشوری كه روابط گسترده ای با آن داریم.

وی اضافه كرد: چه بسا جریانی به دنبال این است كه این مورد را بهانه ای كند تا سبب تیرگی روابط ما با چین شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح كرد: ما باید در قالب یك هیات كارشناسی و فنی این مورد را بررسی نماییم كه آیا كوتاهی از سوی دولت چین رخ داده یا خیر و نباید این مورد را در سطح موضع گیری ها تقلیل دهیم. در واقع باید اجازه دهیم تیم كارشناسی مبحث را بررسی كند و ابعاد قضیه را تحلیل كند تا ببینیم چه نتایجی به دست می آید.

میرزایی اظهار داشت: آن موقع می توانیم با چینی ها در این باره صحبت نماییم. تا الان چیزی كه نشان دهد چینی ها در این حادثه كوتاهی كرده اند وجود ندارد.

این عضو كمیسیون انرژی مجلس در انتها اظهار نمود: چینی ها در چند مرحله برای خاموش كردن آتش تلاش كردند اما موفق به مهار آتش نشدند اما در هر صورت ما منتظر دریافت گزارش ها در این زمینه می مانیم.






1396/10/29
18:29:53
5.0 / 5
4942
تگهای خبر: نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز