شركت های انرژی روسیه در لیست سیاه تحریم های آمریكا

شركت های انرژی روسیه در لیست سیاه تحریم های آمریكا به گزارش ام آی جی تی آمریكا مقامات و شركت های انرژی روسیه را چند روز پیش از اینكه جزئیات مجازات های احتمالی ضد مسكو را منتشر كنند، به لیست سیاه تحریم ها اضافه كرد.



به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، واشنگتن ممكن است تا روز دوشنبه گزارش هایی را درباره تحریم های احتمالی ضد روسیه بر سر مداخله این كشور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریكا اعلام نماید درحالیكه كرملین مكرراً منكر این اتهامات شده است.

دموكرات ها در كنگره آمریكا روز جمعه در نامه ای به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریكا، خواهان این شدند كه دولت از مهلت روز دوشنبه برای تلافی آنچه كه آنها حملات سایبری به منظور تحت تاثیر قرار دادن انتخابات سایر كشورها توصیف كرده اند، استفاده كنند.

روسیه هم اكنون تحت تحریم های آمریكا بر سر الحاق شبه جزیره كریمه اوكراین در سال ۲۰۱۴ و پشتیبانی از شورشیان جدایی طلبی كه در شرق اوكراین مبارزه می كنند، قرار دارد.

وزارت خزانه داری آمریكا روز جمعه اعلام نمود ۲۱ شخص و ۹ شركت را به فهرست تحریم ها اضافه كرده كه بعضی از آنها در تحویل توربین های گازی زیمنس به كریمه دست داشته اند.

این وزارتخانه اعلام نمود تصمیمی كه روز جمعه اعلام گردید به گزارش های كه مقرر است روز دوشنبه منتشر شوند ارتباط ندارد. این اقدام منعكس كننده ضدیت دولت آمریكا با اشغال كریمه از جانب روسیه و امتناع از به رسمیت شناختن الحاق این شبه جزیره به روسیه است.

طبق اعلام وزارت خزانه داری آمریكا، سرگی توپور گیلكا كه شركت مهندسی "تكنو پرومكس پورت را اداره می كند و زیرمجموعه های مختلف شركت "سورگوت نفت گاز" به لیست سیاه اضافه شده اند.

كاخ سفید هفته گذشته دور دیگری از تحریم ها را اعلام نمود كه نفتكش های حامل محصولات نفتی از روسیه به كره شمالی را به علت نقض تحریم های بین المللی هدف گرفت.



 

1396/11/07
19:28:19
5.0 / 5
5028
تگهای خبر: گاز , نفت , انرژی , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز