فعالیت های بین المللی شاخه SPE دانشگاه امیركبیر در حوزه مهندسی نفت

فعالیت های بین المللی شاخه SPE دانشگاه امیركبیر در حوزه مهندسی نفت ام آی جی تی: رئیس شاخه دانشجویی انجمن بین المللی مهندسین نفت (SPE) دانشگاه امیركبیر ضمن تشریح فعالیت های بین المللی این شاخه در حوزه مهندسی نفت اظهار داشت: بزرگترین چالشی كه با آن مواجه هستیم، عدم همكاری اساتید و دانشگاه با ما است.


علیرضا دولت یاری در گفت وگو با ایسنا با بیان این كه شاخه دانشجویی SPE امیركبیر از سال ۱۳۷۷ فعالیت خویش را شروع كرد، اضافه كرد: تیم فعلی، كار خویش را از آبان ماه سال قبل شروع كرده و ۲۰ نفر از دانشجویان فعال و داوطلب مهندسی نفت را جذب كرده است.
وی خاطرنشان كرد: باآنكه هدف ما هم مانند همه انجمن های علمی برگزاری دوره ها، همایش ها و ورك شاپ ها بود، اما شاخه دانشجویی SPE امیركبیر تصمیم گرفت كه فعالیت های متفاوتی نسبت به بقیه انجمن ها داشته باشد، پس برنامه ای به نام "فرانفت" را به صورت برون مرزی عملیاتی كردیم تا با برقراری ارتباط با SPE های سراسر دنیا، همایش ها و ورك شاپ هایی را برگزار نماییم. ما دو دوره را در اردیبهشت ۱۳۹۷ با همكاری PNTO اوكراین برگزار كردیم و تصمیم به برگزاری یك تكنیكال تول را در ایتالیا داریم.
رئیس شاخه دانشجویی SPE دانشگاه امیركبیر اضافه كرد: بزرگترین چالش هایی را كه با آن مواجه هستیم، عدم همكاری اساتید و دانشگاه با ما است. بعنوان مثال برای برگزاری فرانفت هماهنگی با شركت انجام شد كه مراسم، آن جا برگزار گردد. اما از تابستان امسال هماهنگی ها بهتر شده است كه امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود.
وی در مورد سطح ارتباط با كشورهای خارجی اظهار داشت: ارتباط با كشورهای اروپایی آسان تر است و ما تعاملاتی با اوكراین و ایتالیا داشتیم، اما هند یا روسیه ازهمكاری با ما امتناع می كنند.



1397/08/02
19:06:59
5.0 / 5
4817
تگهای خبر: آب , شركت , كشور , نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز