طرح دانش آموزی داناب در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

طرح دانش آموزی داناب در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد ام آی جی تی: طرح جامع دانش آموزی ˮدانابˮ كه جامعه مخاطب آن 87 هزار دانش آموز دوره متوسط اول استان سیستان و بلوچستان هستند، مسائل و چالش های اصلی حوزه آب شامل مسائل ارزشی پیرامون آب، مسائل كمی، كیفی، آب مجازی، ارزش ذاتی و اقتصادی آب را در روندی نظام مند مورد بررسی قرار می دهد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، طرح جامع دانش آموزی "داناب" در مراسمی با حضور معاونت امور عمرانی استاندار، مدیرعامل شركت آب منطقه ای، مدیركل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان، ریاست جهاددانشگاهی بعنوان مجری طرح و دیگر مدعوین راه اندازی شد.
در این مراسم اتابك جعفری - مدیرعامل شركت آب منطقه ای - ضمن تشكر از همكاری اداره كل آموزش و پرورش برای همكاری در انجام و اجرای طرح داناب، میزان اضافه برداشت از منابع آب زیرزمینی را 600میلیون مترمكعب اعلام نمود و اظهار داشت: دانش آموزان بهترین سفیران آب در خانواده ها هستند.
هم چنین نخعی - مدیركل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان باز ضمن تقدیر از مجریان طرح داناب، آب را مهمترین سرمایه بشری دانست.
در ادامه باقر كرد - معاونت امور عمرانی استاندار هم در این مراسم اظهار داشت: اجرای طرح داناب در استان سیستان و بلوچستان كه استانی خشك و كم آب است، امری میمون و مبارك است.
طرح ملی دانش آموزی نجات آب كه به اختصار از آن بعنوان "داناب" یاد می شود، بر طبق ایده علمی برگرفته از مطالعات جامع پیرامون طرح های فرهنگی و آموزشی به اجرا درمی آید.



1397/08/27
23:39:57
5.0 / 5
4444
تگهای خبر: آب , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز