پوتین: آماده همكاری با اوپك هستیم

پوتین: آماده همكاری با اوپك هستیم ام آی جی تی: رییس جمهور روسیه اظهار نمود روسیه با اوپك در تماس بوده و آماده است در صورت لزوم، به همكاری خود با این گروه ادامه دهد.



به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین كه در یك كنفرانس اقتصادی در مسكو سخن می گفت، اظهار نمود كه روسیه از قیمت نفت 60 دلار در هر بشكه رضایت خواهد داشت و در ادامه اضافه كرد: روسیه و اوپك به تعهداتشان در چارچوب توافق كاهش تولید جهانی نفت عمل كرده اند.

پیش از این یك مقام دولتی بلندپایه روسیه به رویترز گفته بود تصور می كنم تولید نفت نباید كاهش داده شود. ما این كار را در گذشته انجام دادیم اما این یك رویكرد سیستماتیك درست نیست. تولید نفت در روسیه در سال های اخیر رو به رشد بوده و هر سال حدود ۱۰۰ هزار بشكه در روز افزایش پیدا كرده و در آینده باز به رشد خود ادامه خواهد داد.

رویترز بتازگی به نقل از سه منبع مطلع آگاهی داده بود اوپك و شركایش سرگرم مذاكره درباره كاهش تولید به میزان ۱.۴ میلیون بشكه در روز هستند با این وجود روسیه امكان دارد با چنین كاهش بزرگی همراهی نكند.

كشورهای اوپك و غیراوپك به سركردگی عربستان و روسیه از ابتدای سال ۲۰۱۷ برای محدود كردن عرضه نفت همكاری كرده اند. این تولیدكنندگان تحت فشار ترامپ كه خواستار پایین رفتن قیمت های نفت بود، در ژوئن با تسهیل محدودیت عرضه موافقت كرده بودند. اما حالا به سبب نگرانی از كاهش قیمت نفت كه ناشی از كندی رشد تقاضا و ركورد بالای عرضه از طرف عربستان سعودی، روسیه و آمریكا بوده است درباره كاهش تولید صحبت می كند،




1397/09/08
20:24:49
5.0 / 5
4507
تگهای خبر: اوپك , تولید , تولید نفت , قیمت نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز