ثبت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست

فرصت ثبت نام كارت سوخت المثنی امشب اختتام می یابد

فرصت ثبت نام كارت سوخت المثنی امشب اختتام می یابد ام آی جی تی: تابحال ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای كارت سوخت المثنی ثبت نام كرده اند و فرصت یك ماهه این فرآیند، ساعت ۲۴ امشب (شنبه، اول دی ماه) اختتام می یابد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، فرصت ثبت نام كارت هوشمند سوخت المثنی كه از روز شنبه، سوم آذرماه فرآیند آن آغاز و تمدید شده بود، ساعت ۲۴ امشب اختتام می یابد. سپس اختتام مهلت قانونی اعلام شده، اطلاعات دریافتی دسته بندی، پالایش و فیلتر میگردد و آمار نهایی ثبت نام كنندگان به صورت مشخص اعلام خواهد شد.
مالكان خودرو و موتورسیكلت تا اختتام امشب مهلت دارند برای ثبت درخواست كارت سوخت با بازگشت به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیكیشن خدمات دولت همراه و كد دستوری #۴* اقدام و خودروهای عمومی و دولتی باز به دفاتر پلیس ۱۰+ بازگشت كنند.
در این باره سخنگوی شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به پایگاه خبری وزارت نفت گفته است كه هم چنان امكان ویرایش اطلاعات و مشخصات برای ثبت نام كنندگان وجود خواهد داشت و افراد می توانند سپس این فرصت باز نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
به قول زیبا اسماعیلی در مرحله ویرایش و پالایش، افرادی كه با وجود داشتن كارت سوخت مبادرت به ثبت نام كرده اند، مالكانی كه كارت سوخت آنها در پست باقیمانده است و مالكان خودروهای اسقاطی در صورت ثبت درخواست از لیست نهایی ثبت نام كنندگان حذف خواهند شد.
بنابراعلام، تابحال بیشتر از ۳۶ هزار كارت سوخت كه صاحبان آنها مبادرت به واگذاری غیرقانونی آن كرده و در سامانه ثبت نام كرده بودند، ابطال شده است.



1397/10/01
23:11:25
5.0 / 5
4284
تگهای خبر: خدمات , سوخت , شركت , نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز