وزیر انرژی عربستان:

اوپك و متحدانش به كاهش تولید نفت پایبند هستند

اوپك و متحدانش به كاهش تولید نفت پایبند هستند ام آی جی تی: وزیر انرژی عربستان اعلام نمود اعضای سازمان كشورهای صادركننده نفت (اوپك) و متحدانش همگی به كاهش تولید نفت پایبند هستند.



به گزارش ام آی جی تی به نقل از پایگاه خبری پلاتس، خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان، اعلام نمود اعضای اوپك و تولیدكنندگان نفت غیر عضو اوپك به توافق كنونی كاهش تولید نفت ابراز پایبندی كرده اند.
وی همین طور اعلام نمود پایبندی برخی تولیدكنندگان نفت امضاكننده توافق جهانی كاهش تولید نفت، تردیدناپذیر بوده است.
وزیر انرژی عربستان اظهار داشت: من با خیلی از وزیران گفت و گو كرده ام و آنهایی كه در دستیابی به اهداف خود در ماه ژانویه كند بوده اند، همگی به رسیدن فوری به جایگاه لازم برای تحقق تعهدهای خود در ۶ ماه، متعهد شده اند.
الفالح همین طور با اشاره به برگزاری نشست اوپك و غیر اوپك در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی، ابراز امیدواری كرد كه بازار تا آن زمان به توازن رسیده باشد.
وی اظهار داشت: ما رایزنی می نماییم و برنامه های تولید خود برای نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی را هماهنگ می نماییم، بدین سبب آوریل، نقطه عطف مهمی در كوشش برای دستیابی به توازن بازار و هماهنگی عرضه و تقاضای نفت و رساندن ذخیره سازی به سطح مطلوب ما، یعنی حدود میانگین پنج ساله سطح ذخیره سازی جهانی خواهد بود.

1397/12/06
14:10:52
5.0 / 5
4699
تگهای خبر: انرژی , اوپك , تولید , تولید نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز