۱۰۰۰ میلیارد پاداش خوش مصرفی به مشترکان داده شد

۱۰۰۰ میلیارد پاداش خوش مصرفی به مشترکان داده شد به گزارش ام آی جی تی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: در جهت سیاست های مدیریت مصرف تا آخر شهریورماه ۱۰۰۰ میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی به مشترکان صنعت برق داده شد.


مصطفی رجبی مشهدی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بیشتر از ۸۵ درصد مشترکان کم مصرف هستند، اظهار نمود: برای اجرای سیاست های مدیریت مصرف پاداش برای مشترکان خوش مصرف در نظر گرفته شد.
به قول سخنگوی صنعت برق، با اجرای این طرح، از ۴۰ میلیون قبض صادر شده، ۱۶.۷ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه جویی شدند که از این تعداد ۵ میلیون مشترک بستانکار یا قبض برق آنها به صورت مجانی صادر شد.
رجبی مشهدی با اشاره به اینکه میزان کاهش مصرف برق با اجرای طرح اصلاح تعرفه ها، حدود ۱۵۰۰ مگاوات تخمین زده شده است، اظهار داشت: برای تأمین این میزان اگر قرار به ساخت نیروگاه بود، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان نیازمند سرمایه گذاری بودیم.
او با اشاره به اینکه همچنان درخواست ما از مشترکان مدیریت مصرف و توجه به این مهم می باشد، خاطرنشان کرد: با راهکارهایی که در این عرصه به کار گرفتیم، توانستیم ۱۵ درصد بیشتر برق صنایع را تأمین نماییم.
وی با اشاره به اینکه سیاست های تشویقی وزارت نیرو ادامه دارد، اظهار داشت: اگر مدیریت مصرف بعنوان فرهنگ تلقی شود، خیلی از چالش های این صنعت برطرف خواهد شد.



1401/07/11
10:12:55
0.0 / 5
308
تگهای خبر: سرمایه گذاری , صنعت , مشترك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز