حذف قبض كاغذی در پنج استان، حذف قبوض تهرانی ها تا 15 شهریور

حذف قبض كاغذی در پنج استان، حذف قبوض تهرانی ها تا 15 شهریور به گزارش ام آی جی تی معاون هماهنگی توزیع توانیر از حذف قبض كاغذی در پنج استان آگاهی داد و اظهار داشت: قبوض كاغذی مشتركین برق تهران نیز تا 15 شهریور حذف خواهد شد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، غلامعلی رخشانی مهر امروز در مراسم رزمایش قطع برق و ارزیابی آماده به كاری مولدهای اضطراری در بعضی مراكز خاص پایتخت، با اشاره به گرمای هوا اظهار نمود: بااینكه هنوز گرما در كشور حاكم و میزان مصرف برق بالاست، نگرانی در این زمینه وجود ندارد. برمبنای برنامه ریزی هایی كه انجام شده، می توانیم در سال های آتی هم با تاكید بر همین روندهای علمی مقدار بیش تری از مصرف را مدیریت نماییم تا خاموشی نداشته باشیم.
وی با تاكید بر این كه تحول دیجیتال در ارائه خدمات به مشتركان برق در دستور كار وزارت نیرو قرار دارد، به حذف قبوض كاغذی برق اشاره نمود و اضافه كرد: طبق طرح حذف قبوض كاغذی از شروع مهر هیچ قبض كاغذی توزیع نخواهد شد.
بگفته معاون هماهنگی توزیع توانیر در استان های كرمان، سیستان و بلوچستان، مشهد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان قبض كاغذی توزیع نمی گردد.
قبوض برق در تهران از ۱۵ شهریور الكترونیكی می شود
رخشانی مهر درباره حذف قبوض كاغذی مشتركان تهرانی توضیح داد: اطلاعات بیشتر از ۵۶ درصد مشتركان تهرانی برای این منظور جمع آوری شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در تهران نیز از ۱۵ شهریور قبض برقی الكترونیكی خواهد شد و از شروع مهر قبض كاغذی ارائه نمی گردد.
آخرین وضعیت نصب كنتورهای هوشمند
ایشان سپس با بیان این كه تهران بزرگ پیشگام نصب كنتورهای هوشمند شده است، اظهار نمود: تا ابتدای سال جاری حدود ۳۰۰ هزار كنتور هوشمند برای مشتركین صنعتی نصب گردید. امسال ۱۰۰ هزار كنتور به این تعداد افزوده شد كه موجب شد ۵۰ درصد مصرف برق كشور به صورت هوشمند مدیریت شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر از نصب ۲۵۰ هزار كنتور تا ابتدای مهر سال جاری در تهران آگاهی داد و اظهار داشت: ۲۵ هزار كنتور نیز تا اختتام هفته وارد مدار می شود.




منبع:

1398/05/28
15:00:44
5.0 / 5
4529
تگهای خبر: خدمات , صنعت , كشور , مشترك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز