فردا هم می توانید كارت سوخت تحویل بگیرید

فردا هم می توانید كارت سوخت تحویل بگیرید به گزارش ام آی جی تی دفاتر منتخب پستی شهر تهران در روز عید سعید غدیرخم به متقاضیان، كارت هوشمند سوخت تحویل می دهد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، متقاضیان جهت اطلاع از وضعیت كارت سوخت خود می بایست ابتدا به پایگاه اینترنتی شركت ملی پست به آدرس WWW.POST.IR رجوع و بعد از دریافت اطلاعات لازم از محل كارت خود به واحد پستی مشخص شده در سامانه رهگیری مرسولات رجوع كنند.
در همین راستا مهدی مقصودی، مدیر كل پست استان تهران علل عدم تحویل مرسوله در نشانی متقاضیان را عدم حضور شخص در زمان رجوع مامور پست، فقدان مدارك و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالك یا نقص در آدرس درج شده بر روی پاكت اعلام و اظهار نمود: تمام تلاش مامورین پست، تحویل مرسوله در درب منازل است اما به علل ذكر شده متاسفانه این مورد امكان پذیر نبوده و به ناچار می بایست فرآیند تحویل در باجه های معطله صورت پذیرد.

وی مدارك لازم جهت تحویل كارت سوخت را شناسنامه مالكیت خودرو (سند یا بنچاق) یا كارت وسیله نقلیه بعلاوه كارت شناسائی مالك) شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا كارت ملی) اظهار داشت و اظهار داشت: برای كارت سوخت نو شماره یا آن دسته از كارت هایی كه از راه سامانه دولت همراه ثبت نام شده مبلغ ده هزار تومان (متعلق به شركت ملی پخش فراورده های نفتی) به صورت نقدی دریافت می شود.

مدیركل پست استان تهران خاطرنشان كرد: حضور شخص مالك جهت تحویل كارت سوخت ضروری نبوده و صرفا به همراه داشتن كارت شناسایی مالك جهت دریافت مرسوله كافی است.
این در شرایطی است كه فاطمه كاهی سخنگوی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی اخیرا به ایسنا اظهار داشت: هفته آینده برنامه های جدیدی را برای اجرای طرح اجبار استفاده از كارت سوخت شخصی در نظر داریم كه در ایام آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی درباره برنامه شركت ملی پخش برای اجرای جدی تر طرح اجبار كارت سوخت شخصی اظهار نمود: هم اكنون كارت سوخت جایگاه داران برای سوخت رسانی در سراسر كشور وجود دارد، اما قصد تغییر و تحولات در شرایط فعلی را داریم.



1398/05/29
14:35:44
5.0 / 5
4490
تگهای خبر: سوخت , شركت , كشور , نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز