حاجی: پیگیری مبحث تغییر مرز اصفهان باعث اختلاف می شود

حاجی: پیگیری مبحث تغییر مرز اصفهان باعث اختلاف می شود به گزارش ام آی جی تی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با انتقاد از طرح باردیگر مبحث مرز اصفهان از جانب وزیر كشور بیان كرد: وزارت كشور بحث نادرستی را دنبال می كند كه باعث ایجاد اختلاف خواهد شد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در اخطار میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با استناد به اصل ۸۸ قانون اساسی، ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۸ طرح تحقیق و تفحص از بانك مركزی را مصوب كرد؛ از آن زمان تابحال قرار بوده اعضای هیات تحقیق و تفحص در كمیسیون اقتصادی مشخص شوند مستمرا به تعویق افتاده است؛ این مورد را به نتیجه برسانید.
وی با استناد به اصل ۴۸ و ۱۳۷ قانون اساسی بیان كرد: وزارت كشور بحث نادرستی را دنبال می كند كه باعث ایجاد اختلاف خواهد شد، آقای رحمانی به چه حقی مبحث تغییر مرز بین دو استان را دنبال می كنید؟ آیا شما خبر از مشكلات تامین آب آشامیدنی ۵ میلیون جمعیت استان اصفهان دارید؟
وی افزود: چرا با آتش بازی می كنید؟ از شما بعید است كه چنین مباحثی را دنبال می كنید، به شما اخطار می دهم كه با مردم استان اصفهان اینطور رفتار نكنید، بعد از سال ها، بحث كهنه ای را مطرح می كنید، مردم اصفهان حق داشتن آب آشامیدنی ندارند؟



1398/06/04
14:08:57
5.0 / 5
4296
تگهای خبر: آب , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز