نایب رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت اعلام كرد

میزان استقبال مردم از كارت سوخت شخصی

میزان استقبال مردم از كارت سوخت شخصی به گزارش ام آی جی تی نایب رییس و عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه داران سوخت اظهار داشت: همچنان مردم نسبت به استفاده از كارت سوخت شخصی خودشان بی تفاوت هستند و تا زمانی كه كارت سوخت جایگاه داران در اختیارشان قرار می گیرد، مردم علاقه ای به استفاده از كارت سوخت شخصی خودشان ندارند.


عطاپور در گفتگو با ایسنا، با بیان این كه هم اكنون جایگاه ها در حال سرویس دهی به مردم هستند و با اشاره به ایجاد مشكلاتی با اجرای طرح اجبار استفاده از كارت سوخت اظهار نمود: هم اكنون برای مردم چندان تفاوتی ندارد كه از كارت سوخت جایگاه ها و یا از كارت سوخت شخصی خودشان استفاده كنند.
وی با اشاره به موضوعی كه وزیر نفت اخیرا اعلام نموده كه مقرر است سهمیه كارت سوخت جایگاه داران كاهش پیدا كند، اظهار نمود: این مسئله هنوز به ما اعلام نشده و ما هیچ اطلاعی از آن نداریم و لازم است كه وزارت نفت اطلاعات درستی در اینباره اعلام نماید.
عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه داران سوخت با تاكید به این مورد كه اجرای چنین طرح هایی باید با مشورت انجام بگیرد، اظهار داشت: بنده نمیدانم كه حالا با اجرای این طرح چه چیزی در حال آزمایش است و باید بررسی شود كه اجرای این طرح با روش درستی پیش رفته یا خیر.
عطاپور درباره میزان استقبال مردم از كارت سوخت شخصی اظهار داشت: هم اكنون در جایگاه ها نشانی از استقبال افراد نسبت به این طرح دیده نمی گردد و برای اجرای این طرح، لازم است تا از روش های درستی استفاده گردد. به صورت مثال می توان جهت استفاده از كارت سوخت جایگاه داران مبلغی را در نظر گرفت كه به اعتقاد من در این صورت این طرح به درستی اجرایی می شود.
او با اشاره به آخرین وضعیت قانون دریافت حق الزحمه و حق العمل از مردم اظهار داشت: این قانون هنوز اجرایی نشده اما از راه مجلس و سازمان برنامه به دنبال اجرای این قانون هستیم.
اخیرا بیژن زنگنه - وزیر نفت - از كاهش مقدار سوخت گیری با كارت سوخت جایگاه ها اطلاع داد و اعلام نمود: بزودی سهمیه كارت سوخت جایگاه داران به ۱۵ تا ۲۰ لیتر خواهد رسید كه البته این مورد به معنای سهمیه بندی نیست و هر فردی با كارت شخصی خود می تواند به هر مقدار كه می خواهد سوخت دریافت كند. كمتر از سه تا چهار درصد خودرو ها كه شامل كمتر از یك میلیون نفر می شوند، كارت سوخت ندارند اما حدودا برای همه خودرو های كلانشهرها كارت سوخت صادر شده و كارت هوشمند سوخت برخی افراد در باجه های پست مانده است كه باید آنرا دریافت نمایند.
وی با بیان این كه پیشبینی می نماییم كه نهایتا تا آخر مهر ماه همه افراد كارت سوخت داشته باشند، تصریح كرد: لازم است همه افراد از كارت سوخت شخصی خودشان استفاده كنند كه اگر زمانی سهمیه بندی صورت گرفت، مشكلی برای این افراد به وجود نیاید.



1398/07/13
14:36:44
5.0 / 5
4908
تگهای خبر: سازمان , سرویس , سوخت , نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز