برای تامین سوخت مناطق زلزله زده مشكلی نداریم

برای تامین سوخت مناطق زلزله زده مشكلی نداریم به گزارش ام آی جی تی سخنگوی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار داشت: سوخت مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی بطور كامل تامین می شود و هیچ مشكلی در این راستا وجود ندارد.


فاطمه كاهی در گفت و گو با ایسنا، درباب آخرین وضعیت سوخت رسانی به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی اظهار نمود: سوخت كافی در منطقه وجود دارد و هیچ كمبودی به لحاظ تامین سوخت مورد نیاز جایگاه ها و مردم وجود ندارد.
وی با اشاره به اینكه هیچ كدام از تاسیسات و جایگاه های مناطق زلزله زده گرفتار لطمه نشده است، اشاره كرد: هم اكنون وضعیت سوخت رسانی در جایگاه در شرایط معمول است و هیچ مشكلی در این خصوص نیز وجود ندارد.
به دنبال زلزله ۵.۹ ریشتری بامدادان امروز در آذربایجان شرقی بیشتر از ۴۰ پس لرزه در این استان رخ داده كه طبق اطلاعات انتشار یافته در مركز ژئوفیزیك دانشگاه تهران تا ساعت ۹ و ۴ دقیقه بامداد امروز حدود ۴۰ پس لرزه با شدت ۲.۵ تا ۴ ریشتر در منطقه تركمنچای آذربایجان شرقی به وقوع پیوسته است.
همین طور دو لرزه با بزرگای ۲.۵ و ۲.۹ در سراب رخ داده و گردكشانه آذربایجان غربی نیز ساعت ۲.۳۷ لرزه ای به بزرگای ۴.۸ داشته است.




منبع:

1398/08/18
18:07:25
5.0 / 5
4320
تگهای خبر: سوخت , شركت , نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز