قابل توجه مشتركانی كه پیامك قبض برق دریافت نكرده اند
به گزارش ام آی جی تی معاون شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار داشت: مشتركان تهرانی در صورت ارسال عدد صفر یا علامت سوال به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ از شناسه قبض یا شناسه قبض های متصل به تلفن همراه خود آگاه خواهند شد.
مسعود عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مشترکان از این طریق می توانند به صورت جزئی از وضعیت صدور قبوض خود آگاه شوند و دریابند که اطلاعات چند قبض به شماره آنها متصل است، اظهار نمود: به صورت مثال اطلاعات قبض منزل شخص، خانه پدر یا هرچند منزلی را که فرد تعیین کرده باشد به شماره مشترک ارسال می شود.
به قول وی افرادی که منازل خویش را عوض کرده اند لازم است شناسه قبض را به همراه *۲ به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ ارسال نمایند که با انجام این کار شماره قبلی پاک و اطلاعات جدید جایگزین می گردد.
معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اضافه کرد: با ارسال شناسه قبض سیزده رقمی به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ آخرین وضعیت صورتحساب برق مصرفی به مشترک پیامک خواهد شد و مشترکان از این طریق بدون رجوع حضوری می توانند از وضعیت قبوض خود آگاه شوند.
عزیزی با اشاره به افرادی که در یک بازه زمانی طولانی مدت برای آنها قبض صادر نشده و پیامکی هم دریافت نکرده اند، اظهار داشت: تا کنون درخواست افرادی که به شرکت توزیع برای این مسئله مراجعه نموده بودند را بررسی کردیم و متوجه شدیم که پیامک یا قبض برای این افراد ارسال شده اما امکان دارد که این افراد منزل خویش را عوض کرده و اطلاع رسانی نکرده باشند.
وی افزود: حتی امکان دارد مشترک پیامک را بدون خواندن پاک کرده یا اشتباها سرشماره ارسال پیامک شرکت برق را در بلک فهرست گوشی خود قرار داده باشد که در این صورت لازم است توجه لازم از جانب مشترک صورت گیرد.
معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در مورد اخطار و قطع برق مشترکان، اظهار نمود: ۴۸ ساعت پیش از قطع برق به فرد اطلاع رسانی می شود و در صورتیکه فرد مبادرت به پرداخت نکند برق وی قطع خواهد شد.
منبع: ام آی جی تی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب