مطهری در پاسخ به تذكری:

منتظر نتیجه دادگاه اختلاس شركت پتروشیمی ایران هستیم

منتظر نتیجه دادگاه اختلاس شركت پتروشیمی ایران هستیم به گزارش ام آی جی تی نماینده مردم محلات در مجلس اظهار داشت: مجلس جای مساكته كردن با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و پتروشیمی نیست.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی رضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یكشنبه) مجلس با استناد به اصل ۲۸ قانون اساسی اخطار داد: طبق قانون برنامه ششم توسعه نرخ بیكاری باید هشت دهم درصد كاهش پیدا كند و حدود یك میلیون شغل در سال ایجاد شود اما دولت هیچ گزارشی در این باره یه مجلس نداده است.
عضو هیات رییسه كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار تعجب كرد: متاسفانه از این طرف و آن طرف شنیده می شود كه مشاغلی مثل گروه مشاوران درست شده كه معلوم نیست بر چه اساسی درست شده است.
وی خواهان شفاف سازی درمورد ادعای اختلاس ۶.۶ میلیارد دلاری در صنعت پتروشیمی كشور شد و اضافه كرد: آیا این خبر صحت دارد؟ مجلس نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشد و اصلا دلیل حضور ما در مجلس مُساكته (سكوت كردن) نیست. چه كسانی چنین حجم پولی را اختلاس كرده اند، پیگیری كنید.
علی مطهری در پاسخ به تذكر سلیمی، اظهار داشت: پرونده اختلاس از شركت پتروشیمی ایران در دادگاه در حال رسیدگی است و منتظر نتیجه این پرونده هستیم.



1397/12/19
22:24:35
5.0 / 5
4489
تگهای خبر: آموزش , پتروشیمی , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز