وزیر نیرو در جمع مدیران آب و برق لرستان مطرح كرد:

تعمیم انتخاب مدیران فراخوانی به شركت های زیر مجموعه وزارت نیرو

تعمیم انتخاب مدیران فراخوانی به شركت های زیر مجموعه وزارت نیرو به گزارش ام آی جی تی وزیر نیرو با تاكید بر اینكه وزارت نیرو دستگاه سیاسی نیست، اظهار داشت: اولویت ما شایسته گزینی است نه اینكه حتما افراد هم جهت در این وزارتخانه حضور داشته باشند.



به گزارش ام آی جی تی به نقل از مهر، رضا اردكانیان ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در لرستان طی سخنانی مهم ترین سرمایه وزارت نیرو را منابع انسانی آن دانست و تصریح كرد: مهم ترین عرصه فعالیت ما عرصه منابع انسانی است و اگر در تمامی بخش ها عملكرد مناسبی داشته باشیم ولی در این عرصه به موفقیت دست پیدا نكنیم طبیعتاً كار به سامان نخواهد رسید.
وی تصریح كرد: وزارت نیرو تنها دستگاهی است كه با آحاد مردم در ارتباط می باشد و نحوه عملكرد آن بر روی اعتماد مردم تأثیر مستقیمی دارد، بدین منظور اگر ضعفی در حوزه منابع انسانی این وزارتخانه وجود داشته باشد سبب خواهد شد تا مردم هم صدمه ببیند.
وزیر نیرو مدیریت منابع انسانی را دارای فصل مفصلی دانست و اضافه كرد: اهمیت منابع انسانی سبب شده است تا وزارت نیرو از راه اعلام فراخوان عمومی شایسته ترین افراد را برای تصدی پست های مدیریتی خود انتخاب نماید.
اردكانیان با اشاره به انتخاب معاون وزیر نیرو از راه اعلام فراخوان عمومی، اظهار داشت: وزارت نیرو دستگاه سیاسی نیست و مسئولیت آن تأمین آب و برق با كیفیت و استاندارد برای تمامی مردم كشور است. انتخاب مدیران ارشد وزارت نیرو از راه فراخوان نشان داده است كه اولویت ما شایسته گزینی است نه اینكه بایستی حتما افراد هم جهت در این وزارتخانه حضور داشته باشند.
وی خاطرنشان كرد: با عنایت به اهمیت بخش روابط عمومی، اولین فراخوان وزارت نیرو مربوط به مدیركل این مجموعه بوده است، ازاین رو در شرایطی كه مدیریت مصرف و تقاضا محور اصلی فعالیت های وزارت نیروی دولت دوازدهم است باید افرادی در روابط عمومی های صنعت آب و برق حضور داشته باشند كه جزو متخصصان علوم اجتماعی و ارتباطات باشند.
وزیر نیرو خاطرنشان كرد: گستره انتخاب مدیران صنعت آب و برق از راه اعلام فراخوان عمومی بیشتر می شود و مدیران فراخوانی هم باید همین روال را در شركت های خود تعمیم دهند.

1398/04/08
13:43:28
5.0 / 5
4360
تگهای خبر: آب , تخصص , دستگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز