وزیر نیرو در حاشیه جلسه دولت

تابستان آرامی را پشت سر خواهیم گذاشت

تابستان آرامی را پشت سر خواهیم گذاشت به گزارش ام آی جی تی وزیر نیرو با بیان اینكه وضعیت سدها خیلی خوب است، اشاره كرد: اگر با همین وضعیت جلو رویم و مردم هم رعایت نمایند تابستان آرامی را پشت سر خواهیم گذاشت.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، رضا اردكانیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره تمهیدات دولت در زمینه جلوگیری از بروز سیلاب اظهار نمود: بیشتر از ده سال خشكسالی در كشور طبیعتاً شرایطی را فراهم نموده كه ما فكر می نماییم در اثر بارش های فراوان ممكنست كه آمادگی نداشته باشیم اما بطور قطع اینگونه نیست. سیل بهار امسال منجر به توجه بیشتر و اختصاص بودجه بهتر برای ایجاد استواری و تقویت آن در مناطق شد.

وی اضافه كرد: ما سیلاب های مشابه را در خوزستان داشتیم كه متاسفانه منجر به تلفات جانی می شد اما امسال از این مساله با آمادگی های بالایی كه بود و هماهنگی هایی كه میان دستگاه ها وجود داشت جلوگیری شد.

وزیر نیرو اشاره كرد: بارش ها از شروع سال آبی به شكلی بوده است كه از متوسط دارزمدت بیشتر از ۴۰ درصد بیشتر بوده است و آماده ایم كه حداكثر استفاده را از این نعمت داشته باشیم و برای تامین آب آشامیدنی از این فرصت بخصوص در استانی مانند هرمزگان كه همیشه دغدغه تامین آب آشامیدنی داشته ایم بهره گیری نماییم.

اردكانیان افزود: وضعیت سدها خیلی خوب است و اگر با همین وضعیت جلو رویم و مردم هم رعایت نمایند تابستان آرامی را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی اضافه كرد: وزارت نیرو چون مسئول تامین آب و برق است نقش مهمی برای تامین زیرساخت ها در بخش برق دارد و روز گذشته در همدان همزمان ۴۳۰۰ پروژه توزیع برق در ۳۱ استان شروع شد و دو هزار میلیارد تومان هزینه آن بود كه از طریقش ۷۲۰ هزار مشترك جدید به شبكه برق رسانی اضافه گردید.



1398/11/03
20:25:26
5.0 / 5
4442
تگهای خبر: آب , دستگاه , كشور , مشترك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز