آخرین وضعیت آب و برق در مناطق سیل زده

آخرین وضعیت آب و برق در مناطق سیل زده به گزارش ام آی جی تی مدیركل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اظهار داشت: بر اثر بارش برف و باران و وقوع سیل در استان لرستان، برق ۳۷ روستا و آب ۲۳ روستا قطع شده و در استان كهكیلویه و بویراحمد نیز برق ۱۰۰ روستا قطع است.


میثم جعفرزاده در گفتگو با ایسنا، با بیان این كه در استان لرستان در هیچ كدام از شهرها با مشكل قطع آب و برق مواجه نیستیم اظهار نمود: بیشتر از ۱۲۰ تیم عملیاتی از شب گذشته در حال رفع عیب هستند و با عنایت به این كه در این استان وضعیت باران ادامه دارد، رفع مشكل زمانبر خواهد بود.
وی با اشاره به آخرین وضعیت استان كهكیلویه و بویراحمد هم اظهار داشت: یكی از فیدرهای ۲۰ كیلوولت براثر بارش و تندباد از مدار خارج شده كه به دنبال این مسئله برق ۱۰۰ روستا قطع شده است.
مدیركل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: پیشبینی می شود با تلاش هایی كه صورت خواهد گرفت، نهایتا تا دو ساعت دیگر مشكل این استان به صورت كامل برطرف شود.
به قول جعفرزاده، با عنایت به پیشبینی سازمان هواشناسی بارش ها تا آخر وقت امروز ادامه خواهد داشت و از مردم استان درخواست داریم با عنایت به حجم بالای بارش ها و افزایش دبی رودخانه ها به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه ها به خصوص قسمت های عبوری درون شهرها توقف نكنند.




منبع:

1398/12/08
10:10:29
5.0 / 5
3628
تگهای خبر: آب , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز