در گفت وگو با ام آی جی تی اعلام شد

هیچ انفجاری در تاسیسات برقی اتفاق نیفتاده است

هیچ انفجاری در تاسیسات برقی اتفاق نیفتاده است به گزارش ام آی جی تی مدیركل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اظهار داشت: هم اكنون شبكه برق كشور كاملا پایدار می باشد و هیچگونه مشكلی برای تامین برق شهر قدس و غرب تهران وجود ندارد.


میثم جعفرزاده در گفت و گوبا ایسنا، با اعلان اینکه در ساعتی که اعلام گردید انفجار رخ داده است هیچ گونه قطعی برقی در کشور نداشتیم و فقط در ساعت ۱ بامدادان یعنی پیش از انتشار خبر انفجار یک قطعی گذرا سمت شهر قدس صورت گرفت که ارتباطی با این مساله نداشت.
وی با اعلان اینکه این خاموشی کاملا عادی بود و ظرف چند دقیقه بطور کامل برطرف شد، اشاره کرد: زمانی که گفته شد انفجار صورت گرفته هیچ گونه قطعی برق در شبکه وجود نداشت و الان نیز شبکه کاملا معمول است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با تاکید بر اینکه هم اکنون شبکه برق تهران بدون هیچ مشکلی مشغول به کار است، اشاره کرد: اخبار انتشار یافته در این رابطه هیچ ارتباطی با بخش برق ندارد و در این عرصه شرایط کاملا معمول است.
جعفرزاده با اعلان اینکه خبر انفجار نیز تایید نشده و ابعاد این مساله معین نمی باشد، اظهار داشت: این انفجار در هیچ کدام از تاسیسات برقی اتفاق نیافتاده و تمام تاسیسات برقی سالم می باشد.
بامدادان امروز اخباری در خصوص شنیده شدن صدایی شبیه انفجار در غرب استان تهران در شبکه های اجتماعی انتشار یافته که تابحال تایید نشده است. در همین رابطه حسین حق وردی، نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس یازدهم اصرار کرد که شب گذشته هیچ گونه انفجاری در این منطقه رخ نداده و فقط به جهت فعالیت اداره برق قطعی برق در شهرستان قدس داشته ایم.




منبع:

1399/04/21
15:10:21
5.0 / 5
2172
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز