تنش های آب و برق در انتظار سال 97

تنش های آب و برق در انتظار سال 97 ام آی جی تی: وزیر نیرو از وجود مشكلاتی در دو حوزه آب و تولید انرژی در سال 1397 اطلاع داد و اظهار داشت: در كنار تلاش هایی كه برای برخورد با این مسائل خواهید داشت فرصت كم نظیری برای وزارت نیرو به وجود آمده تا بتواند طرح ها و برنامه هایی را كه مستلزم فراهم شدن شرایط بوده اجرایی كند.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، رضا اردكانیان امروز (سه شنبه) در گردهمایی مدیران ارشد صنعت برق با بیان این كه مدیران ارشد وزارت نیرو به دنبال اصلاح، كاهش مصرف، مدیریت تامین معیشت جایگزین و رفتن به سمت نوعی از برنامه ریزی برای آمایش سرزمین هستند، اظهار نمود: یكی از اهداف وزارت نیرو همكاری و تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: مدیران ما در استان های مختلف در دو حوزه آب و برق در خط مقدم ارتباط و تعامل با نمایندگان مردم هستند و با عنایت به این كه ارتباط این افراد مستقیما به حساب وزارت نیرو گذاشته می گردد لازم است تا یك ارتباط منظم در ستاد وزارت نیرو وجود داشته باشد.

به گفته وزیر نیرو، علاوه بر این لازم است یك ارتباط منظم با هماهنگی ستاد وزارت نیرو با نمایندگان مجلس شكل بگیرد، چون كه در یك تصویربرداری كلی باید گفت وضع موجود وضعیت مطلوبی نیست، چون كه حوزه اختیارات و مسئولیت ها آن طور كه باید متناسب با هم تبیین نشده است.

اردكانیان با بیان این كه این مساله باعث تولید مشكلاتی شده است، اظهار نمود: اگر شرایط به همین روال ادامه یابد بطور قطع اشكالات بیشتری تولید می گردد بنابراین باید این مسائل اصلاح شود، اما با عنایت به این كه حل این مسائل و مشكلات زمان بر است، باید به گونه ای عمل نماییم كه وزارت نیرو در جریان كم و كیف مدیریت ها قرار گیرد و متقابلا مدیران استانی از حمایت مستقیم ستاد برخورد شوند و به كاری بپردازند كه باید صورت گیرد.




1396/11/03
13:21:37
5.0 / 5
4690
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز