همزمان با برگزاری كنفرانسی در هند؛

ونزوئلا هند را با تخفیف ۳۰ درصدی به خرید نفت پترو ترغیب كرد

ونزوئلا هند را با تخفیف ۳۰ درصدی به خرید نفت پترو ترغیب كرد ام آی جی تی: گزارشات مختلف حاكی از این است كه ونزوئلا به دنبال برگزاری كنفرانسی در هند است تا از این فرصت برای تبلیغ به كارگیری ارز دیجیتال با پشتوانه نفت این كشور، ال پترو، استفاده نماید.



به گزارش ام آی جی تی به نقل از مهر به نقل از اسپوتنیك، گزارشات مختلف از آن حكایت می كند كه ونزوئلا به دنبال برگزاری كنفرانسی در هند است تا از این فرصت، برای تبلیغ به كارگیری ارز دیجیتال با پشتوانه نفت این كشور، ال پترو، استفاده نماید.
ونزوئلا به هند تخفیف ۳۰ درصدی در خرید نفت عرضه كرده است، اما تنها با این شرط كه برای خرید نفت از ارز دیجیتال پترو، كه اخیرا معرفی شده است، استفاده نماید. این ارز دیجیتال از تكنولوژی بلاك چین استفاده می نماید.
این توافق وقتی صورت گرفت كه تیمی از متخصصان دپارتمان بلاك چین ونزوئلا، ماه گذشته به هند سفر كردند. چندین منبع مطلع خبر دادند كه این متخصصان توافقی هم با كوین سكیور، بورس تجارت بیت كوین دهلی، به دست آوردند تا پترو را در هند بفروشند.
یكی از نمایندگان این شركت بورس ارز دیجیتال، اشاره نمود كه در نظر دارند استفاده از ۱۰ الی ۱۵ بورس ارز دیجیتال را برای شریك خود در آمریكای لاتین فراهم نمایند. گزارشات متعددی حاكی از این است كه مادورو در نظر دارد شخصا به هند سفر كند تا در كنفرانسی رسما قرارداد پترو را اعلام نماید.
همچنین منابعی به بیزینس استاندارد خبر دادند كه ونزوئلا به جز هند، این پیشنهاد را به كشورهای دیگر هم داده است.
طبق بعضی از گزارشات، پترو تا كنون بیش از ۳.۸ میلیارد دلار سرمایه جذب كرده است و ۱۲۷ كشور، از ۲۰ فوریه سفارش پیش خرید این ارز دیجیتال را ثبت كرده اند. فروش رسمی این ارز دیجیتال بعد از انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا كه مقرر است در ۲۰ می برگزار گردد آغاز خواهد شد.

1397/02/16
12:03:48
5.0 / 5
4451
تگهای خبر: نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز