گودرزی: درباب سد كلان به مردم بروجرد اجحاف شده است

گودرزی: درباب سد كلان به مردم بروجرد اجحاف شده است ام آی جی تی: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان این كه سد كلان آبریز بروجرد است و این سد در مرز ملایر و بروجرد راه اندازی شده است، اظهار نمود: وزیر نیرو پذیرفته است كه سهم ما را بدهد ولی زیرمجموعه ایشان در حق ما اجحاف می كند و این كار درست نیست.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذكر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، بیان كرد: من چندین بار این مساله را بیان كردم. سد كلان حوزه انتخابیه آبریز بروجرد است كه بر اثر كم توجهی مسئولین وقت این سد در مرز بروجرد و ملایر راه اندازی شده است ولی به ما تخصیصی داده نمی گردد. وزیر نیرو پذیرفتند كه سهم ما و حق آبه كشاورزان داده شود، ولی در عمل زیرمجموعه ایشان با ما همكاری نمی كنند و آقای حاجی رسولی ها هستند كه این اجحاف را در حق ما انجام می دهند.

وی افزود: از طرف دیگر سد گره رود هم به دلیلهای واهی از دستور خارج شد. لزوم دارد كه مطالعات آن پیگیری شود و یك تیمی كارشناسی برای این مساله فرستاده شود. این مساله مطالبه بر زمین مانده مردم حوزه انتخابیه من است و از این خواست خود كوتاه نمی آییم. خواسته مردم بروجرد احیای سد گره رود و توجه بیشتر به سدهای آب سرده و سد شهید بروجردی است تا دیگر شاهد این فجایع نباشیم كه بر اثر سیل خسارات سنگینی در طول مسیر تا خوزستان وارد شود.



1398/01/25
15:05:13
5.0 / 5
4433
تگهای خبر: آب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز