دانشگاه شریف میزبان كنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت

دانشگاه شریف میزبان كنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت ام آی جی تی: سیزدهمین كنفرانس ˮحفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرتˮ، 18 و 19 دی ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف با همكاری انجمن مهندسین برق و الكترونیك ایران سیزدهمین كنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت را (از ادغام كنفرانس تخصصی حفاظت و كنترل سیستم های قدرت و كنگره بین المللی اتوماسیون صنعت برق) را با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در زمینه حفاظت و اتوماسیون شبكه های قدرت برگزار می نماید.
تاكید كنفرانس در بخش كارگاه ها بر جنبه های آموزش های كاربردی و به روز و در بخش مقالات و سخنرانی ها بر جنبه های كاربردی، راهبردی و توسعه ای است كه از سودمندی خاص برای صنعت برق كشور برخوردار باشند. همین طور این كنفرانس دارای نمایشگاه جانبی با حضور صنعتگران و متخصصین این حوزه است.
تمامی محققان، دانشگاهیان و متخصصین و مهندسین می توانند با معرفی كارگاه های آموزشی و ارسال مقاله و شركت در كنفرانس با تبادل یافته های علمی پژوهشی و كاربردی خود سبب پرباری و اثربخشی كنفرانس در امتداد اهدافش باشند.
علاقه مندان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر درباب هر یك از بخش های كنفرانس و دریافت مجموعه مقالات 12 دوره پیشین همایش و همین طور مشاركت و رزرو غرفه نمایشگاهی به تارنمای كنفرانس به آدرس IPAPS.IR مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 5-66028963-021 تماس بگیرند.



1397/08/28
12:58:52
5.0 / 5
4506
تگهای خبر: تخصص , شركت , صنعت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز